Kreatywność jest wielka ale plagiat jest szybszy! Nie ma co się oszukiwać – jest to zasad...
Od zeszłego roku nasza rodzima chluba na rynku odzieżowym dumnie kroczy i podbija zachód. Kampania rozpoczęła się fashion show z prawdziwego zdarzenia podczas tygodnia mody u naszego sąsiada zza miedzy, a jej twarzą była córka Micka Jaggera. Najnowszą kolekcję będzie promował na plakatach i billboardach syn Victorii i Davida Beckham. Co prawda nie ten, który niedawno wystąpił w reklamie Burberry, tylko Brooklyn, niemniej jednak o całym wydarzeniu jest równie głośno. Dlaczego nazywam to genialnym posunięciem? Bo z racji statusu rodziny oraz jej medialnego zasięgu, o samym fakcie występowania Brooklyna w reklamach Reserved piszą media na całym świecie: od brytyjskich Daily Telegraph, przez msn.com, po New York Post, Harper’s Baazar, Elle, a na wszystkich blogerach kończąc. Bez względu na efekt zdjęć – choć nie wątpię, że będą fantastyczne, sam fakt zatrudnienia Brooklyna przyniósł marce duże zainteresowanie ze strony jej nowego rynku docelowego.
Brawo!